Dept Agency - Amsterdam, Noord-Holland - Een aantal jaar geleden zijn we met onze ‘Dept Freelance Community’ gestart, een groep geselecteerde digital professionals waarmee we graag samenwerken of willen gaan samenwerken. Zo ook Freelance Backend Engineers die weten dat er maar zelden één oplossing is voor een probleem. Als Backend Engineer ga je met jouw kennis op zoek naar die ene beste oplossing voor onze klant. En waarom juist die oplossing de beste voor ze is, leg je in begrijpelijke mensentaal uit. Ook ben je een mentor... - Contract - Voltijds
Gerelateerde opdrachten
Mogelijk voldoen ook onderstaande 20 opdrachten aan uw wensen.
SAP ABAP Developer SAP ABAP 6+ months Netherlands 100% remote
Looking for a SAP CO Lead Consultant to join an existing team with one of our clients in the Netherlands for multiple projects and support work. My client is looking for someone to start in February.
The SAP ABAP Developer will join a team responsible for:
- Communicate with every level of the organisation
- Developing ABAP objects
- Implementing and testing
- Write technical specifications
- Support
You will be a SAP ABAP Consultant with:
- 3+ years ABAP development experience
- Fiori experience is a plus
- Fluent English communication skills are a must
- Dutch communication skills are a plus
My client is looking for a Netherlands based candidate, although the role is 100% remote
Key Words ABAP S4HANA
When interested, send me your CV in Word format ASAP...
Voor een klant in Hilversum ben ik op zoek naar een Freelance Senior .NET Developer.
Organisatie:
Dit bedrijf is een van de meest innovatieve bedrijven in Nederland. De organisatie is gevestigd in het centrum van Hilversum en is daardoor goed bereikbaar met het openbaar vervoer, daarnaast zijn er ook voldoende parkeerplekken aanwezig...
Beste freelancers,
Wij zijn een fabrikant en leverancier van elektronische-, cyber-, en fysieke beveiligingsoplossingen voor de vitale infrastructuur. Wij zijn actief in binnen- en buitenland.
Wij zijn op zoek naar een freelance tekstschrijver die ervaring heeft…
Contactpersoon: Jorrit van de Kamp
Duur: 12 maanden (met optie tot verlenging)
Uren: 36 uur
Start: februari
Standplaats: remote / Den Haag
Opdracht
Als Preferred Supplier binnen de Overheid zijn wij op zoek naar een SAP ontwikkelaar. Alle reguliere taken van developer in een Scrum team zijn op jou rol van toepassing, waaronder het bijdragen aan events zoals Refinement, Daily Stand-up, sprint review end retrospective...
Project Engineer
Project Engineer with background in pharmaceutical environments and experience with spray drying techniques? Then this might be the perfect project for you!
Start date: ASAP
Job Type: Freelance, full time
Location: Overijssel
Salary/rate: 70 p/h
The project Engineer will support the expansion of the production capacities by implementing new lines...
Introductie
Van een opdrachtgever hebben wij een aanvraag voor een Freelance Finance Manager/ Hoofd Administratie. Start per 1 februari voor de duur van enkele maanden.
Gesprekken vinden aanstaande vrijdag (22 jan) plaats.
Functie
Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie en...
We are looking for an experienced freelance SAP Consultant with preferably experience in the manufacturing industry and in specific the production process.
In this role you will automate existing company and work processes in SAP ECC and SAP S/4HANA. You will get the requirement at the business and will translate it to models and configurations...
Spoedaanvraag!!
Freelance Junior/ Medior PHP (Drupal) developer gezocht:
Voor een innovatief softwarehuis ben ik op zoek naar 2 Junior/ Medior PHP developers die het team kunnen ondersteunen. Zolang de huidige Corona maatregelen nog gelden is de opdracht veelal remote. Hierna is de standplaats Amersfoort...
- Bepalen / finaliseren van rekeningen tussen de financiële software (Exact) en het nieuwe contractbeheersysteem , - Aanpassen / implementeren van financiële en reconciliatierapporten (in Power BI), evenals tools, procedures en richtlijnen voor boekhouding en regelgeving te waarborgen, - Zorg voor voldoende en correcte documentatie / ondersteuning van transacties en rapporten, - Assisteren bij IT-audit voor geïdentificeerde SOX-kritieke rapporten, - Ondersteuning van de boekhoudkundige managers van de respectievelijke PFE-dochterondernemingen bij de voorbereiding van het grootboek, - Assisteren bij het opstellen van documentatie voor de interne en externe auditprocessen, - Zorg voor beschikbaarheid van nieuwe rapporten voor afstemmingsdoeleinden, financiële rapportage en prognoses, - Samenwerking met de toegewezen Area Controller, de boekhoudkundige manager van de respectieve dochterondernemingen en het boekhoudkundig personeel om de voortzetting van soepel lopende financiële processen in de overgangsperiode te vergemakkelijken, - Beheer en / of voer de uitvoering uit van administratieve taken van de toegewezen PFE-dochterondernemingen in nauwe samenwerking met de boekhoudploegen (1-4 personen), - Zorg voor een nauwkeurige en tijdige levering van de maandafsluiting voor de toegewezen dochterondernemingen na migratie.
VEREISTE ONDERWIJS, KENNIS EN ERVARING • Bachelor in Accounting I Business (VK: ACA- of CIMA-kwalificatie vereist) • Minimaal 5 jaar financiële ervaring • Kennis van US GAAP / IFRS-vereisten voor financiële verslaglegging • Kennis van financiële software (Exact) • Sterke pc-vaardigheden om vaardigheid met Excel en Power BI op te nemen • Ervaring met migratie van financiële en operationele systemen • Goede kennis van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Marktconform.
Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 9043 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Eindhoven. Telefoon 040-2350054/ 0610892180 Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld.
Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.
Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten
Bezoek onze homepage
.
In de rol van Adviseur Kwaliteitsmanagement en AO/IC breng je op concern niveau al het bestaande decentrale kwaliteitsbeleid vanuit de verschillende divisies samen. Vervolgens beoordeel je inhoudelijk dit beleid en zet je dit om tot een uniform normenkader en beleid. Je bent een sterke sparringpartner en weet gemakkelijk mensen mee te krijgen en te overtuigen en helpt de business ook met het opzetten en beoordelen van hun eigen beleid.
HBO / WO achtergond; Ruime ervaring met het opzetten van zowel kwaliteitsbeleid als de AO/IC inrichting; Ervaring met het op hoofdlijnen en overstijgend niveau opstellen van een eenduidig en overstijgend beleid; Communicatief vaardig, zelf startend, pro-actief, politiek sensitief en in staat om maakelijk door een organisatie te bewegen en mensen mee te krijgen.
Marktconform.
Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 9044 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Rotterdam. Telefoon 010-2897666.
Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld.
Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.
Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten
Bezoek onze homepage
.
Je werkt in principe vanuit huis; desgewenst soms vanuit kantoor in de regio Noord-Holland
Meer dan 50% gericht op de reguliere operations van de Exchange omgeving Verder ben je verantwoordelijk voor de Sharepoint en Teams omgeving Implementatie en managen van de Azure Information Protection Onderzoeken van de integratie van de Exchange, Teams en Sharepoint omgeving voor Nederland met de Group omgeving
Je hebt ruime ervaring met Office Exchange Management en Office365 online producten Ervaring met PowerAutomate en Power BI Je bent bekend met Agile way of working Je hebt een afgeronde HBO opleiding Je spreekt/schrijft voldoende/goed in het Nederlands
Maximaal 80 euro per uur
Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 9047 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Eindhoven Telefoon 040-2350054 / 06-10892180.
Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld.
Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.
Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten
Bezoek onze homepage
.
We are looking for a Money Laundering Reporting Officer for our very exciting fintech client. Our client is based in Sweden, but they are looking for a candidate for their office in France, however for the right type of candidate remote work could also be ok.
Some of your tasks will include to:
Monitor and regularly control that our client is complying with external and internal rules
Lead the establishment of the Compliance and AML internal contro systems for the French operations
Responsibility for SAR reporting and ensuring that information is provided to the Financial Intelligence Unit in the manner stipulated;
Act as the central liaison with regard to Money Laundering/Terrorist Financing between our client and the local financial services authority, Police and any other relevant authorities and law enforcement agencies including complying with court orders and other orders imposed by the authorities, and to act cooperatively and responsibly in this manner
Provide advice and support to our client’s employees, contractors and other persons involved in its activities regarding AML/CTF in a similar capacity
Establish and maintain adequate arrangements for awareness and training in relation to AML/CTF
Control and regularly assess whether common internal rules and procedures to prevent the business being used for Money Laundering or Terrorist Financing are appropriate and effective
Provide recommendations to the relevant stakeholders based on the observations made
Your profile:
Documented working experience (3-6 years) in Compliance within the financial services sector/FinTech companies or other relevant experience
Legal education and experience is a requirement
Specific experience with financial crime risk regulation in local jurisdiction (including AML/CTF, ABC and fraud) is essential
Fluent in English and French
And most importantly – you should be passionate about compliance.
Specific experience is desirable with:
Payment services and systems
Consumer credit, financing and lending
Financial crime risk (including AML/CTF, ABC and fraud) and/or PSDII & open banking – considered highly qualifying;
Experience with FinTech firms – also considered advantageous.
If you are interested: please send your CV in English along with your availability, hourly rate and a short motivation.
Start: ASAP Duration: 6 months Work location: Preferably France but can be remote within EU Requirements: CV in English Job type: Freelance
Web Developer | Web components | Large enterprise environment | Long-term project You will be responsible for creating Web components and enabling it to be consumed by other party's within an enterprice focussed on banking....
Voor een directe eindklant ben ik per direct op zoek naar een freelance Senior DevOps engineer voor in de regio Amsterdam. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het verzorgen, beheren en migreren van de on-premise systemen. Binnen deze systemen ben jij ook bezig met een stukje incidenten en probleemmanagement...
Our awesome client is looking to hire a Freelance .NET Developer who can start immediately on an initial 3-month contract which is almost guaranteed to extend.
Do you want to work with the latest tech, in a fully remote role with the ability to work independently in an Agile team?
.
Essential skills:
- Extensive experience as a...
Voor een overheidsinstelling in Rotterdam ben ik op zoek naar een sr. Java developer met de nodige ervaring. Het programma bevindt zich momenteel in een cruciale fase en gaat binnen 2 jaar richting beheer. Scrum/Agile en DevOps is uiteraard de werkwijze.
De shortlist van de technieken die van belang zijn:
Java (11/12), API kennis, Spring Boot, Docker en Kubernetes
Als Personal Consultant bij Next Step Assistance breng ik zelfstandige professionals en opdrachtgevers bij elkaar...