Freelance opdrachten zoeken

Zoek in het meest complete overzicht van freelance opdrachten.

Helpdeskmedewerker - Houten, Utrecht

2019-05-02 11:31:28
De klant is in een proces van organisatieontwikkeling en heeft per 1 januari 2019 een nieuwe organisatiestructuur. Je komt in het team Informatie. Dit team is samen met de andere 11 teams ondersteunend aan het bestuur en de organisatie. De vakgroep ICT maakt onderdeel uit van het team Informatie en bestaat uit acht medewerkers, die buiten de ondersteuning van de organisatie ook de ICT-dienstverlening verzorgen voor een tweetal andere organisaties. In totaal worden er zo’n 800 werkplekken ondersteund. Het behouden van een stabiele, beschikbare en betrouwbare ICT infrastructuur is de basis.

Werkzaamheden:
- Je fungeert als vraagbaak en aanspreekpunt voor collega’s binnen en buiten de afdeling;
- Je ondersteunt en begeleidt gebruikers van ICT-middelen, zoals telefoon, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur;
- Je vervolmaakt onze handleidingen en procedures en je signaleert terugkomende problemen;
- Je handelt aanvragen af voor de inrichting van werkplekken en overige hulpmiddelen, je zorgt voor de uitlevering van PC’s, mobiele telefoons en overige materialen en voor de instructie daarvan aan de gebruiker;
- Je maakt gebruikersaccounts aan en je kent applicaties toe;
- Je zorgt voor de administratie van configuratie items (hard- software, randapparatuur en telefonie);
- Je neemt de melding aan, je registreert deze en je bewaakt alle meldingen;
- Je lost zelfstandig de gemelde incidenten op. Dat doe je meestal vanaf je werkplek in Houten en soms op locatie en altijd binnen de afgesproken termijn.

Eisen:
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
- Je bent bereid tot uitvoering van ICT werkzaamheden en je bent bereikbaar buiten de normale diensturen.

Wensen:
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als helpdeskmedewerker in de afgelopen 3 jaar;
- Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling in de afgelopen 3 jaar;
- Aantoonbare werkervaring met ICT-middelen, zoals telecom, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur.

Startdatum: Zo snel mogelijk
Einddatum: 31 december 2019
Inzet: 36 uur per week
Tarief: € 37,50, payroll of inhuur derden 
Locatie: Houten 

Let op: Reageren heeft alleen zin als u bij ons op de payroll wilt. Inhuur derden wel toegestaan. 

Reageren kan nog tot woensdag 8 mei 2019 08:00 uur door middel van een cv in word format en een korte motivatie met vermelding van beschikbaarheid en tarief.