Freelance opdrachten zoeken

Zoek in het meest complete overzicht van freelance opdrachten.

Sr. Functioneel Beheerder - Den Haag, Zuid-Holland

2019-05-09 11:00:07
Opdrachtomschrijving
De i-afdeling Functioneel Beheer (FB) is verantwoordelijk voor de informatievoorziening bij de klant, waarbij afdelingen altijd over juiste en volledig informatie kunnen beschikken voor een betrouwbare uitvoering van de registertaken en knooppunten. Vanuit de informatiebehoefte worden technische oplossingen in kaart gebracht en informatiestromen beheert. Klant zoekt ter versterking binnen afdeling FB een ervaren Functioneel beheerder.

De taken van het team functioneel beheer zijn onder te verdelen in vier processen: gebruiksbeheer, wijzigingenbeheer, functionaliteitenbeheer en behoeftemanagement.

Je bent verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en continuïteit van de systemen, de aansluiting van functionaliteit en inrichting bij de behoefte van gebruikers. Je bent sparringpartner voor zowel de systeemgebruikers binnen en buiten de organisatie als voor de IV adviseurs en applicatiemanagers. Je ondersteunt eindgebruikers en verzorgt up-to-date documentatie, afhandeling van gebruikersmeldingen en participeert in overleggen.

Je bent in staat de gewenste wijzigingen in heldere requirements en userstories te vertalen. Je voert acceptaties uit van de geleverde systemen, je stroomlijnt de standaard BiSL processen en behartigt de belangen van de business in projecten.

Functiecriteria
Functie-eisen:
• HBO werk- en denkniveau;
• Minimaal 3 jaar werkervaring als functioneel beheerder;
• Aantoonbare kennis en ervaring met BISL, ITIL en Agile/SCRUM;
• Pré kennis van- en ervaring met T-map;
• Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Competenties:
• Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je bent analytisch, nauwkeurig én creatief;
• Je bezit de sociale vaardigheden om draagvlak te verkrijgen en de verbinding te leggen tussen de
verschillende afdelingen;
• Je bent stressbestendig, werkt zelfstandig, hebt een klantgerichte instelling en je werkwijze is
doel- en resultaatgericht. Je bent een enthousiast, plezierig en betrokken collega.
• Je beschikt over voldoende overtuigingskracht om mensen op een plezierige manier ‘mee te
nemen’ in jouw visie, die is gestoeld op inhoudelijke argumenten.
• In staat om out of the box te denken en in kansen in plaats van problemen;
• Combinatie van daadkracht met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
• Resultaat gedreven en een proactieve instelling;
• Teamplayer die graag initiatief neemt;
• Flexibele instelling;
• Standvastig, maar weet wanneer je op basis van argumenten mee moet bewegen.

Start: 27-05-2019
Duur: 12 maanden, met optie op verlenging
Uren: 36 uur per week

Reageren kan nog tot dinsdag 14 mei 09:00 uur door middel van een CV in word format en een korte motivatie met vermelding van beschikbaarheid en tarief. Contactpersoon voor deze aanvraag is Semir Razic